23 December!

dagen före dopparedan'.
den bästa dagen på hela veckan nästintill.
alla presenter är in slagna, man ska koka skinkan, laga janssons, sätta in granen och klä den, OCH uppesittarkväll med bingolotto, javisst (; det har blivit en tradition faktiskt, även om jag bara kommer när dom spelar, haha!
men förra året vann jag ju 500 kronor, man kanske ha samma tur iår igen?
även om vi var ETT nummer ifrån 150:000 kronor sist, skulle ha 52, och 53 kom :'( SUUUURT.

min karl har varit här, vi ha bytt julklappar, jag fick den fetaste New york tavlan någonsin.
hur många har ja nu? måste vara uppe i 5-6 stycken New york tavlor (; LOVE THEM!
och en Juckbox, stavas det så? inte en sån JÄTTE stor, lagom stor och den spelar, åh älskar den!

Nahep, nu ska jag ut till köket och hjälpa mamma med jansson! (maten)

BTW, det tråkigaste som finns måste vara när affärerna slå in så det stå att det är från dom?
jag hittade ett paket som var till mig från Kicks? hur kul är det :s roligare att inte veta ALLS!
men javisst, mamma är inte påhittig det är hon inte :D haha
men visst, jag förstår att affärerna gör så, måste göra reklam, men mamma kan väl ändås slå om det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback