17december.

åh vad det snöa på, TÄNK om man kanske få en vit jul? men ja vi får se.
en vecka idag kvar, kan töa bort .. min tur det (;

på måndag ska jag på spa, guuuuud så skönt!
kl 14 ska jag få behandling också, sen gotta mig ute i varm-tunnorna!

sista dagen imorgon, sluta rätt tidigt, börja halv 10 också, lite sovmorgon!
ska snart gå och lägga mig, REDAN NU? det är sjukt vad slö jag är idag .. men man kan ju inte klaga.
imorgon är det över för iår, när nästa år börja ta vi studenten!

i helgen? ja säg det, mamma ha lovat att vi ska baka massa julgodis iaf, nåt måste vi hitta på!
ska fota sara, tvinga någon färga mitt hår, slå på fredrik och så lite fotboll säkert (;

nattinatt, imorgon ta vi lov!
EN VECKA TILL JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback