vilken kung!



jag var så jävla nervös precis när dom skulle börja.
jag har ingen aning om varför jag var så nervös.
men jag kände på mig att nåt riktigt jävla stort skulle hända.
och javisstfan hände det, 9,58 kan ni fatta det?
för er som inte ha en aning är detta RIKTIGT mäktigt, han slog sig själv med 11 hundradelar.
hans förra var 9,69 - vilket är galet bra det med!
och ändå i slutet "jogga" han ner och titta på klockan.
skratta och ler som ... ah.
bara han inte är dopad hoppas jag nu då! kommer bli så arg om det händer.
blev smått sur på tv4 som visade lite olika kommentatorer från olika länder, bla Norge, tyskland, italien och så.
men inte från jamaica där han är ifrån? dom borde ju skrikigt 9,58 som värst!


Godnatt.
imorgon ska jag leka hela dagen, sova och hämta en resväska

nu har jag dock huvudvärk igen, dålig syn kanske?
sen är jag hungrig också, men hatar att äta på nätterna, förstör hela min tidsperiod.
äter jag nu, kan jag inte äta frukost vilket är det viktigaste målet för mig.
musli, yoggi, lingongrova, ost och juice!
och då är jag hungrig runt 3 och då äter jag, sen hungrig igen runt 24.
nej jag får hålla mig till den goda frukosten.
dock såg jag idag att jag gått ner4 jävla kilo?
vart tog dom vägen? har alltid legat mellan 56-57 i typ ett år.
och nu 52? jotjena jag behöver nog äta.
inga jävla 52 kilon här inte!

jag var liksom nöjd med mina 56 där va.
perfekt till mig och min längd.

Kommentarer
Postat av: Linda Q

God morgon! Hoppas du får en bra måndag =)

2009-08-17 @ 10:54:11
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback