usa here i come!

idag är det karlskrona som gäller, för 75 gången på en vecka typ.
fredrik köpte ju en jävla mobil där inne som vägra fungera .. eller sim kortet vägra åka in i mobilen.
helt sjukt är det iallafall så dom får fixa't ...

nu har jag verkligen funderat på detta som au pair i usa .. och ja nu ha jag bestämt mig.
efter studenten ska jag göra det ...
även om ingen tror att det är min grej, det är det kanske inte heller ...
men vem i min familj trodde att jocke skulle klara av att ha flickvänn (:
även om barn inte är min starka sida, iaf inte efter William som ta död på mig, ifs måste han ha adhd.
men viggo är ju världens sötaste så på den fronten gå det ju bättre.
Men Usa har alltid varit min dröm, bo där ett år .. leva med dom och hitta en toppen familj där vore det ultimata.
så jag får väl söka sen nästa år så åker jag väl när studenten är tagen.
Fredrik få hälsa på och mina två söta vänner sara och sofia (:
men jag kanske inte ens få blir sån ... vi får väl se helt enkelt.

nu ska jag ringa och väcka freeeeddd och sen dra till staun.
as tråkigt väder här idag.

OCH SEN är jag as trött på alla som ska vandalisera Rosa Kiosken, fan är det för töntigt?
hur kul är det att sitta och röka utanför Kiosken runt 11 tiden på kvällen "/ massa 15/16 åringar som hänger där.
JAG VILL JU OCKSÅ VARa MED! jag tycker det är jätte roligt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

vad kul med au pair :D

2009-08-10 @ 18:47:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback