nu satiken!

visste sitter typ alla dagen innan skolan och tänker "johoni, detta året ska jag plugga som fan"
men när det är jul märker man att det har gått as dåligt, och runt april anstränger man sig som fan, allt innan sommaren!
men detta året har jag bestämt, med såhär lite kurser ska jag fan anstränga mig.
projektarbete kommer bli kul, naturkunskap är skoj, estet är kul osv! - i will make it


Naturkunskap B - absolut VG, inte mindre!
Sammhälle A - VG, döda om jag få mindre.
Religion - ja jag är nöjd med ett G, detta är det enda ämnet som fått mig att spy dessa 3 åren och nu kommer det.
Projektarbete - MVG.
"alla estetämnen" - MVG, måste! även om det kanske försämras nu pga grekland men då gör jag la nåt extra då.
Projekt och företagande - hört att läraren är lätt, absolut inte under VG iaf.
arbetsmiljö och säkerhet - jag HATAR svante seriöst ... en riktigt irriterande jävel, nöjer mig med G där också.
Svenska B - ja jag vetifan där alltså ... seg lärare, lätt kurs men det gå aldrig framåt? G MINST

Ja där var det slut, jag är nöjd med VG som ni ser, ännu nöjdare med MVG ofc.
men religion där vill jag bara klara mig i G, fy vad jag fruktar inför detta ämnet :'(
Men ja who knows, läraren kanske är trevlig, även om jag ha hört annorlunda? menmen!
ska plugga-malin komma fram? - hehehhehe troligtvis inte! men förhoppningsvis!

KLIPPTE FREDRIKS jävla huvud också, tjocka jävla björnhår.
men inte fan behöver man gå nån frisörskola för att klippa hår, han ser ju ut som innan fast kortare, tunnare och snyggare? om han nu kan bli snyggare (; MOHHAHA! jag ha varit på rethumör hela dagen, det får han ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback