manchester united - birmingham

sov som en gris inatt, vaknade runt 12, helt insane!
för att vara mig då såklart (;

vad har min dag att erbjuda, ja inte ett skit.
alla är på malmöfestivalen eller nåt liknande!
kanske träffa sofia om hon flyttat allt ifrån sin lägenhet? who knows vad som händer.
imorgon ska jag iaf träffa sara en sista gång sen träffas inte vi på 2 veckor.
eftersom hon åker till tunisen när jag kommer hem, tragiskt.
och på tisdag ska jag väl träffa linn, så MÅSTE träffa sofia innan.
gärna fluffe också lite - gratta honom som fyller år om en vecka idag, Im not home då va!

jaja om 3 dagar är det grekland, jag är inte sugen alls ... ingen lust.
men förhoppningsvis får jag väl lust!


MEN nu om en halvtimme är det united - birmingham och jag måste se den (: såklart.
första matchen och man måste alltid vinna första matchen känns det som för att få en bra start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback