jag ska!

nu har jag skickat efter broschyer om Cultural Care och STS, som au pair i usa då.
hade iaf tänkt skicka en ansökan senare i höst/vinter och sådär ...
jag hade isf tänkt åka augusti 2010 eller där efyer ... nu ska jag ju ta studenten ofc!
men underlättar ju lite att jag ha körkort, eftersom man inte få söka om man inte har det :O och så har jag ju läst eng B
och många som åkt iväg som jag känner har inte läst det, så lite mer eng bör jag kunna då (;
dock lite sämre att jag inte ha några egna syskon och ta bara hand om mina brors två troll.
men det är alltid nåt och jag kan ju inte direkt hjälpa att jag är minsta barnet heller (;
vi får se hur det gå, ska läsa om det .. skickat lite mail till olika au pairer som är klara snart.
fått oehört mycket hjälp av en brud som bor i Chicago! och ska åka hem om en vecka sådär.

jag skulle nog inte brytt mig vart jag hamn faktiskt, självklart är väl Kalifornien eller florida det som alltid lockat sådär.
men nu ska man ju välja en familj ... plus att hela USA verka helt sjuuukt fantastiskt.
jaja vi får se om jag är i usa om ett år, det märker vi! - jag ska iaf ansöka, om nån vill ha mig är en annan femma!

nu ska jag hänga ut tvätten, nån minut på den! sen ska jag nog packa lite faktiskt (:


just det, om ni hängt med så hade jag planer på att spela ishockey i KHK i vintras, eller februari.
jag väntade tills körkortet var taget så jag kan köra själv, så efter Grekland tänkte jag träna där (: awesome!


anna: men fan vad sweet om du gör det, jobbigt att köra bil där om man hamna i nån riktigt stor stad kanske, plus att du du måste ju typ ta deras körkort på engelska osv?
Jag: a det kan bli lite jobbigt kanske att köra där, men ta provet kan inte vara så svårt, paris hilton lyckades ju?
anna: a det är fan sant, hon är ju inte så smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback