hellyeah!

idag är det måndag, vilket betyder att syven jobbar!
härligt för mig för jag behövde få tag på henne innan skolan börja.
på vår skola bruka alltid syven försvinna i skolan, kan ta flera veckor att hitta henne.
så.. det skulle väl ta lika lång tid nu att ringa .. men tamigfan så svarade hon innan första signalen hade gått fram.
lite förvånad må jag säga att jag blev.
skulle iaf hoppa in i Naturkunskap B eftersom massor av högskolor kräver det.
tog bort min bollsport och tog den istället ...kalas, fanns mycket plats över också sa hon så inga problem
(även om reglerna inte tillät det) så behövde jag ju det för,plus att det var en behörighets kurs till högskolan.
GOOOOD FOR ME!

sen gör det inget att jag gilla faktiskt naturkunskap (a) he!
Kemi är lite roligare dock. - menmen!

idag ska jag väl träffa sara, om hon inte ändrat sina planer men då får hon en feting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback