8/5 - England.

Äntligen sitter jag här, i Kilmington Devon. Långt ut på landsbyggden i sydvästra England och njuter av livet här igen. - Jag var ju au pair här 2011, hälsade på igen 2013 och nu finally. - så mycket som hänt, inte minst med mina kids, de är ju snart 7 år gamla (då var de 2,5 år) - MEN alla rum är helt fräscha och nya. Huset börjar verkligen blir helt magiskt fin, i sommar kommer även ett helt ny renoverat kök, kan inte vänta att få se det! 

Utöver england har jag börjat jobba på flygplatsen, jobbade som en gris innan jag åkte hit, dessutom flyttade jag till min egen etta första helgen i Maj. Jag hann precis komma helt iordning innan jag åkte och det känns ju fantastiskt skönt. 

om en vecka börjar skolan igen, thank god är den också slut snart. Jag är färdig med plugg och allt vad skola innebär. Det ska bli skönt att kunna tjäna in pengar istället för 2800 som CSN erbjuder. 
 
anyyywayyy; Jag älskar att vara tillbaka här, ligga i min gamla säng. Dessutom är allt på samma plats, glasen, tallrikar, maten, tvapparaterna, internet koppla upp sig självmant.. då vet man att man är hemma! 
ska njuta enda till Onsdag då jag bege mig tillbaka till London och därefter Köpenhamn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback