Fantastiska London.

home sweet home som man säger.
faktiskt skönt dock, ligga i sin säng, och göra allt det där man tycker om på hemmaplan.
men london är saknat ändå, eller kanske inte london i sig, men allt det enkla, man bara myser runt och har inga måsten - nu kommer ju verkligheten ikapp. Men jag känner på mig att 2014 har många resor att erbjuda för min del! - här är en liten video från BBC om nyår i London. - vi såg inte hälften så mycket, men fy fan vad det lät sjukt, dånade HELA London, konstant. 

 
 
Nyår firade vi in på resturang Jamie Oliver (som egentligen heter något på B, men skitsamma) 
vi åt för 120 pund, så låt oss säga 1300. fruktansvärt värt det. SÅ jävla gott, och dessutom snålade vi inte med något. Efterätt, dricka, middag, osv osv. - ätit har vi gjort som tokar överlag. 

Jag har fått in alla kamerabilder, så dom tänkte jag bjuda på nu härunder, utan innebördes ordning. 
att kolla på Arsenal - Cardiff var sjukt coolt, (det är alltid coolt med fotboll) - vi gick även Tour runt emirates stadium, och DET var däremot jävligt coolt, kolla omklädningsrummet, stå på planen osv (alla de bilder finns på mobilen och de kommer en annan dag) - shopping har vi gjort extremt mycket, gått har vi fan gjort som jag aldrig gjort något annat. sovit i obekväma sängar och åkt jävligt mycket underground. 

känns som man glömt allt, vad som hänt och inte hänt.
tycker britter blivit surare överlag, .. förstår inte detta .. MEN det måste vara BARA i London. (de britter man kunde hitta)
som sagt, jag saknar att vara ute på "landet" - men det kommer i vår! 

regnat har det gjort, som aldrig förr, förutom idag (torsdag) då vi fick en klarblå dag med 11 grader.
solen riktigt hettade upp en i ansiktet, och där njöt vi.
2014 och det börja med strålande sol ... då är vi påväg ... påväg mot våren! 

Imorgon och Lördag blir det jobb, ingen ro och ingen vila. men det är bra. 
behöver inkassera lite i sparkontot igen .. även om jag tyckte pengarna på kontot bara ökade hela tiden, märkligt.
sen är det väl dags att ta tag i vardagen igen, det där med plugg och annat som hör till.
MEN JAG ÄR FAN INTE BITTER!!! för snart är Januari över och sen är det fan sommar igen... JAAA 2014 VÄLKOMMEN!!!! 
 
som sagt, mer bilder kommer en annan dag. enjoy så länge. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback