with love.

hektisk dag. 
eftersom pre-school var stängt idag så kom alla kids hit. hujedamig. 
men det gick ändå rätt smärtfritt, jag tog dom på en fet långpromenad efter det.
solen lös men kallt var det, lekparken, det söta området, det är verkligen overkligt sött. 
och efter det mös vi ihop det i soffan innan vi åkte till simningen, galet. 

Alan: shall we turn malin into a cake?!?!
Grace: nooooo!!
Alan: why not?!
Grace: cause we love malin! 

då smälte jag lite smått, eller en hel jäkla del. 
imorgon ska jag försöka ta mer bilder på området, med riktiga kameran (idag glömde jag minneskortet)
imorgon ska jag också underhålla på pre-school .... HERREGUD?! 
lära alla ungarna lite svenska, måla svenska flaggan och ni vet, spela abba och roxette typ. 
troligtvis slutar det väl i kaos och jag skäller ut varenda jäkla unge och kasta kritorna och gå ... men nej. 
 
imorgon är det redan onsdag .. vill bara gråta, på hur fort en vecka gå.
ska nog försöka ta mig in till exeter en av dagarna, får lite stadskänsla, kanske på torsdag.

kollade tillbaka vad jag gjorde den 12 Mars 2011 - exakt två årsedan.
Jag och Cathy var ute och festade med deras vänner, haha kommer ihåg den kvällen som igår. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback