människor.

nu när man har bloggen låst kan man väl ta och snacka lite skit va?
vad GÖR denna nya au pairen här egentligen? den frågan har ju kretsat i mitt huvud ex antal gånger. jag har varit här i 4 dagar, och inte en gång har jag sätt henne ens pratat med tjejerna, cathy sa när jag kom, att de skulle nog inte behöva en nu egentligen, för när de är i skolan mellan 9-13 så jobbar hon, och sen ta hon ungarna någonstans och gör saker på eftermiddagen, alltså får den nya au pairen mest "hushållssaker" att göra, VILKET hon visste om ifs, och som hon är ok med. - men man kan väl prata med kidsen?

sen tror jag cathy har mer jobb än hon säger, för nu har hon jobbat 9-13, och hon frågade om jag kunde plocka upp ungarna på skolan och har dom till 4, för hon behövde klämma in lite jobb. 
Ja absolut - men hon frågar bara mig, det känns lite som hon inte litar på den nya med barnen.
absolut, de kan vara för att jag bara är här en vecka, men varje gång jag frågat om den nya så får jag svar "its fine" - jag tror absolut de tycker hon är trevlig, men ha bra hand om barnen, det har hon ta migfanken inte! 

så nu ska jag slänga i mig lite mat, hämta upp kidsen, sen får vi se.
troligtvis ska de visa mig deras cyklar, sen ska vi dra till musiken, fyfan! 10 ungar dånades på trummor.

Alan: kan jag bara få komma in i ditt rum och ta en tröja ur garderoben?
Jag: Ja det är väl ert hus? ta vad du vill ... det är LITE stökigt ...
Alan: Jo, det är stökigt, men det är hemma! eller hur ;) 
Jag: väldigt hemma! 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Det låter lite onödigt att de ens har au pair om hon inte ska göra någonting?

Svar: hon är städerskan (y)
ottosson

2013-03-14 @ 20:22:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback