Lovely day!

oj vilken fantastisk dag, graderna klev upp mot 10 grader och solen stekte och INGEN vind.
alldeles perfekt. - jag droppade av kidsen på skolan, pratade om sverige, Gracie och en annan pojke var sjukt duktiga, satte det direkt! t.om uttalen blev perfekta! - anyway, jag och cathy plockade upp dom vid lunch sen åkte vi till en park, HUR fin som helst, de hade dessutom fik överallt, och lekparker som var enoooorma.
det betyder alltså - att vi kunde fika, de kunde leka, KANON för alla. 
 
när vi kom hem tog jag hand om tjejerna enda till läggdags... LITE gnälligt precis innan middag och mitt temprament steg upp över öronen, men efter jag fick bokstavligt talat trycka i dom mat, var allt bra igen!
nån efterrätt blev det då fan inte! .. "men vi får alltid det av mamma" .. "synd jag inte är er mamma va;)"

läggdags gick galant, jag badade samtidigt som dom, de fick borsta mitt hår och göra flätor, HEAVEN! 
det kunde dom inte för två årsen .. kunde suttit där föralltid, kunde nog philippa också, hon älskade det.

Philippa: feel this lovely hair grace.
Grace: wow ...
Philippa: it is just SO soft ... its lovely! 

anyway, hopp i säng, läsa 101 böcker och sen somnade de som stockar. 

imorgon ska jag ha kidsen hela dagen, droppa av dom, hämta dom, vi ska cykla runt området, och sen ska vi baka kakor! - imorgon är ju liksom hela sista dagen med dom, jag åker ju lördageftermiddag till london :(

idag hade jag tänkt göra en video till Hannah (familjens au pair efter mig)
Jag: do you miss hannah?
Philippa: yes we do! 
Jag: do you wanna say something to hannah?
Philippa: can you please come here, so we can play?
Jag: aawwh, do you love her?
Philippa: yes, but we love you the most.
Jag: FAN! jävla unge .... 

jag klippte bort den biten och skickade resten till Hannah, hon blev kanon glad! 
(hon skickade alltid videos och bilder som barnen gjort till mig, så vi inte ska glömma bort varandra)
 
här får ni njuta av lite bilder, på kidsen och området 
nu har vi beställt indisk take away, hoppas fan det knackar på dörren snart, hungra ihjäl!!



























 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback