Kilmington, devon, england <3

ligger i min säng, sista gången för den här trippen.
jag fick välja lasagne till ikväll, också den första måltiden jag åt i detta huset någonsin.
och idag den sista, (dock inte föralltid, såklart) - vi har kollat på Bank Job. 
alan har blivit galen i candy crush och 4 pics 1 word-spelen, så vi har suttit och tävlat. 
och diskuterat, som alltid, brukar bli tjafs, speciellt vad jag borde göra med mitt liv, hehe! 

sa till alan vem jag tycker cathy är så lik (Claire Forlani) - får ta detta i svenska då mamma ha problem. 

alan: Jo, lite lika är dom, Cathy är såklart mer vacker!
cathy: vadå? just nu menar du? såhär som jag ser ut nu?!
alan: alltså jag har ju inte mina glasögon på?
cathy: BRA! ta inte på dom heller ... men tack hjärtat, om det är sant eller inte spelar ingen roll ;) 

Alan: så michaela (aupairen) ska inte äta med oss ikväll heller?
cathy: nope.
alan: är det jag eller är hon sån på veckorna med?
cathy: klart det inte är du älskling.
jag: NU när du säger det så .... så kan det faktiskt vara ditt problem. 
alan: visste det!! varför?!
cathy: nej men sluta ni två!! 
Jag: för du är cp? inte fan vet jag.

alan: såååå, du fundera inte på att stanna en vecka till?!
Jag: jo, hade jag inte behövt jobba hade jag stannat föralltid.
alan: åh ... skit i sverige, stanna här! 

Cathy: jag är faktiskt glad, över att vi inte fått sånt bra "band" med michaela. - om du förstår
Jag: vadårå?
Cathy: nej men när du åkte var det så jobbigt för både barnen och mig, och jag orkar inte gå igenom de igen.

Jag säger det igen, jag skryter, jag är överlycklig, jag har inget att skämmas eller gömma under stolen.
Jag har världens bästa extrafamilj, här i england. 
jag kan helt allvarligt säga ingen kan ha en bättre, på riktigt.
och det gör ont i mig att jag nu släcker lampan för sista gången på ett bra tag.
det gör på riktigt så ONT! - ni kan aldrig förstår, ni kan aldrig ana hur det är. 

men jag kommer tillbaks, vi får se hur mycket uppdatering det blir här.
i london, i sverige. 

Devon, I'll see you in the summer! <3



Mars 2011.

Mars 2013.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback