BIG NEWS!

lämnade kidsen, hämtade kidsen, cyklade, bakade, målat, lekt, härjat, stökat, gråtit, ätit.
nu är klockan 17.30 och dags för LITE vila. - fint och hjälpa till, så cathy har fått ALL jobb ur vägen.

Idag var dagen då jag skulle välja mellan ett jobb i malmö eller karlskrona.
jag var på intervjuer förra veckan (känns dock som evighetersen) 
och i fredags ringde de från malmö och sa jag fått jobbet om jag kan börja på måndag, NO CAN DO! 
eftersom jag skulle hit, så idag ringde jag ihopp om att de fortfarande ville ha mig, VILKET DE VILLE!
så jag börja där nu på måndag istället kl 10. fick ringa och tacka nej till det i karlskrona helt enkelt. 

Jag bad kidsen sitta i tystnad, hålla tummen och hoppas på det bästa när jag skulle ringa.
de satt knäppt tysta, stirrade på mig, släppte inte tummen och sen gjorde de high five när jag sa YESSS! 

linslusen philippa hade kunnat ta foto på sig själv hela dagarna om hon fått välja. 
imorgon ska vi in till Exeter först, shoppa lite, kolla läget - sen är det dags ... OFF TO LONDON!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback