Alldeles alldeles perfekt.

vilken vacker måndag vi fick, vi gick gata upp och ner igen.
Karl-Johan, slottet, havet. 
min bror kom in efter jobbet och bjöd mig och Sofie på mat och öl. - fin bror.
Knut-Olle kom, Tuva kom lite senare. - alla är ju från kallinge här uppe i huvudstaden, tragiskt men sant.
efteråt drog jag, sofie och tuva till en annan pub och mös till det. 

idag ser de ut att blir lite sämre väder, säger dom, jag hopas inte det.
det blir parkhäng om vädret håller i sig, och förhoppningsvis kan min bror komma in ikväll igen, och lämna av bilen här redan nu, så slipper vi strula med det imorgon, plus jag kan komma till götet lite snabbare. hoppas alla planer gå i styr.

bilder har jag, en hel drös på kameran, men det får ni när jag sitter vid min dator. 
vill inte lämna Oslo, det är så fint och så mycket goa människor.
jag har tänkt tanken, att kommer jag inte in på högskolan .... så aa då kanske det blir oslo ett litet tag?
 
men nu ska vi ut och göra staden och njuta av en sista heldag tillsammans!!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback