mysig dag, trots allt...

var det valborg hemma eller? .... aldrig varit med om maken till uppdateringar om detta spektakel på fb.
värre än det vore nyår. - anyway, här har vi riktigt valborgväder = trist väder.
rätt mulet, grått, trist och lite halv kyligt ... det sägs att morgondagen ska vara FIIIIN, får hoppas på det, såhär blir man ju inte brun?

Jag har haft en lunchdejt med Rasmus, alltid lika mysigt och alltid lika mycket prat om fotboll.
vi tog oss dessutom upp i City Hall, (där åklagare sitter, tingsrätt typ) vilket jag haft planer på i över ett år, men aldrig blivit av.
nu hade jag verkligen chansen, synd det var dåligt väder, så utsikten blev inte kanon! men så fint ändå.

klockan köpte jag idag till Evelina iallafall, själv är jag inte lika sugen längre, det var väl tur det.
är ändå endel pengar som jag kanske inte kommer använda så pass mycket (aldrig haft klocka?) 
det var en super fin klocka, absolut - men man får ju tänka lite också! 

blir grabbkväll ikväll, då marrebarre har kvällslektion! MYSIGT! 
helgplanerna börja planeras lite smått nu, beerpong, utgång, fester, - mycket fester nu.
och strandhäng, ooooofc.
 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback