JÄVLA JETLAG!

vilket rövväder, på riktigt. 
anyway, befunnit mig på state två gånger idag, allt sker två gånger av någon anledning varje dag.
det regnade, det var kallt - se på fanken? 
men imorgon skall det vankas en finare dag, sägs det, vi får hoppas på de.
jag har inte en plan jävel, mer än att försöka sova .. men vem försöker jag lurar? lär vakna 5 hela resan.

klockan är 9, jag får inte sova ännu, men det ska bli en film nu, när marias ägg är klara ... jävla ägg till och koka länge. egentligen önskar jag bara klockan var midnatt .. det är vad mitt liv kretsar kring nu, att få sova, och hur länge jag få sova ... fan! kan inte hela världen bara ha samma dygnsrytm? - ni som inte varit jetlagade kan vara tysta! - det är rena helvetet. NEJ det är inte bara att sova. man vakna oavsett om man är trött som en gnu. kroppen är efterbliven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback