24 April.

det var kämpigt som fan att hålla sig vaken igårkväll.
jag var två gånger på ralphs av någon anledning, åt lunch med Sandra, spenderade kvällen hemma hos min gamla roomie och filip höll i aktiviteter så jag skulle hålla mig vaken - Yatzy typ.

vid midnatt gick de inte längre, och det var fan jävligt bra får jag tala om! vaknade dock vid 5 ... mindre bra.
somnade som tur var om två timmar, det får bli försök-till-att-stanna-uppe-till-midnatt igen.
- NAHEP, vädret är inte på topp heller, sjukt besviken, men jag är inte orolig, det kommer, det kommer.

planer för helgen? Yes, Los Angeles på fredag, fotboll på lördag, och Mimosas. 
frukost nu och möta upp Sandra på state, åh state <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback