weekend!

Nu har det varit lite dött här, känner jag.

glöm det där med höst, det är svinvarmt varje dag, håller på och svettas bort.
inte blir man brunare för det, men mitt hår blir blondare för varje sekund som går.
gjorde precis klart två läxor, så kände att jag har väl förtjänat att snappa upp ett snabbt inlägg.
även om jag ha de två viktigaste läxorna kvar (båda tills på tisdag) men det ska nog gå.

jag är nöjd med min tatuering, glömmer bort att den sitter där hela tiden, då jag inte ser den om jag inte snurra om hela armen, så varje gång blir reaktionen densamma "ååh, justja, där är den"
- det är lördag, betyder plugg, god mat, och nånting ordentligt roligt är jag sugen på ikväll, en galen kväll.
det vill jag ha, så det får vi ordna till.
 
 
 
 
 
ni ser ju skillnaden? från Juli till September.
galet vad lite sol kan göra åt ens huvud, få blir till att fixa håret snart igen, även om det känns himla onödigt och färga de mörkt, då jag kommer blir vit inom ett par timmar. - ILANDSPROBLEM!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback