thank you for having your voicemail on.

om jag har två rätt på det där provet idag, så är jag lycklig.
fan så kasst det gick, att ha 2 timmar på sig att läsa runt 150 sidor, var inte smart.
bättre lycka nästa gång!
 
försökt ringa runt till alla möjliga sortes människor inför imorgon (då jag får mitt nya uppdrag)
ingen svara, telefonsvarare överallt, till alla människor .. så skadligt irriterande att jag kan nacka huvudet av någon, okej kanske inte så illa, men ungefär. "Hi, this is Malin, I am writing for The Channels, and I have a couple of questions regarding the club sports, please leave me a call at 805, 637, 3944. thank you"
- så trött man blir efter ett tag, man borde kunna spela in samma meddelande och bara skicka till alla.
 
klockan börja ticka mot middagstid, jag ska äta ballerina, kolla upp fotoläxan som skall vara klar idag.
(igår efter min lektion slutat vid 22, fick vi en läxa till 23 ... I work better under pressure ...)
- men nu är det helg igen, alltid helg, fint liv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback