living my dream.

 
Jag har det bra over here, snart har jag varit här i en månad - i USA.
på den lilla månaden ha vi hunnit med Washington och California.
jag och calle har en liten plan på resa i November, som vi snart få ta tag i, innan flygpriserna höjs på det!
ska jag avslöja? - det blir Hawaii isåfall, Honolulu! - Jag känner att jag BARA måste till Hawaii när jag ändå är på denna sidan klotet. och runt thanksgiving har vi lite extra långledigt, så då passa det bra.
så länge priserna stay the same, så blir det la inga problem!

jag saknar mina vänner lite extra idag, ingen nämnd ingen glömd. ni är alla saknade.
och fina vän, du ser till och bli frisk nu, fuck you cancer! - jag hatar dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback