kastar in handduken.

alla dagar är ju omöjliga att vara på topp - idag är min dag längst ner i botten.
Jag känner mig otroligt färdig med allt som tillhör USA! - Jag lägger ner oehört mycket mer tid på läxor den här terminen, för saker och ting är inte lika roligt runt omkring längre.
Jag har känt mig färdig enda sen jag kom hit, jag är absolut redo för något nytt. nya människor, ny omgivning.

Jag hatar också att vara den personen som gör allt för mina vänner - for real!
men det finns också de som inte ger ett skit tillbaka, och jag är så trött på såna människor.
som bara ska ha HELA tiden, och aldrig ger. och inga namn nämda, men jag ha många "nära-vänner" som är såna, och jag har bara börjat ge upp nu, och insett att jag knappast behöver dom. 
- det ta så mycket energi, alldeles för mycket energi.

man orkar inte alltid vara den som är "åååh, bra detta kommer bli, vi kommer få det skit kul, wiiieeee"
och alltid få SAMMA sura gnälliga miner tillbaka, .. men jag ha inte gett upp, jag ha ändå alltid fortsatt, "ääh, lägg av, kommer blir kung" men nu är det fan jag som skriker med NEJ MEN SITT INNE OCH GNÄLL DÅ JÄVLA SURHUVUD! - idag är det jag som gnäller, och idag tänker jag inte muntrar upp en jäkla människa! jag är trött på att vara den personen.

Jag har otroligt fina vänner här, i sverige, i england .. men jag få nog ta en rejäl funderare på vilka som är vad.
Idag är bara en allmänt dålig dag, vädret är tråkigt, jag har feber, oehört mycket och göra i helgen, och nu ska jag bara lägga mig ner och inte tänka på en enda fan, mobilen får ringa, facebook-meddelanden får ploppa upp.

nu ta jag och stänger av precis allting - för imorgon är nog en så mycket bättre dag! - imorgon muntrar jag upp er alla som är sura och gnälliga, imorgon är livet kung igen! och om en månad bryter jag ihop igen av att behöva muntrar upp sura idioter.
 
en liten note till min finaste på jorden - Anton Claesson, i alla lägen <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har fina vänner i Norge också! :D Men tror inte att det skulle vara mänskligt att vara så på topp som du är hela tiden heller din fjant ;)

2012-09-11 @ 14:10:02
URL: http://Lingonveckan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback