husmanskost!!

idag slog vi på stort, Carl stod för köttbullarna och enormt god brunsås (som vi alla först klagade över)
ingen som lär betvivlar hans kunskaper hädanefter, kung vart det! Jag fick kirra potatismos med vitpeppar som vi sprang land och rike runt här uppe på BV (BV = komplexet vi bor i) och jag stod för efterätten, äppelpaj, hemmagjord smulpaj och hemmagjord vaniljsås - allt blev väldigt mycket hemmagjort idag. - Svensk husmanskost när den är som bäst!
 
har även köpt mig en halloween-kostym .. kommer upp bilder på den snart.
och lite små söta dekorationer till lägenhetern med Happy Halloween osv, kommer upp bilder de med!
what else? inte mycket alls, tvättat, vart på lektioner, sprungit runt efter lärare, fått tag i en lärare, fått en bra "news-story-thing" även kallad proposal - EN KVAR!! - ska nu börja läsa mina historiaböcker, ska skriva ett paper, en essay och nästa vecka får vi semester från skoltidningen i en vecka, JAAAAAAA!
50 procent av läxor, lägger jag på the channels, resterande kurser få typ 15 procent var.
 
det var de deeeeeeeee!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback