hur lyckligt lottad är jag?

Cathy: so, whats your plan if you're not going back to the US?
Jag: I am thinking about Sweden, or England!
Cathy: England!!! please, can it be England? please please!!!
Jag: haha, well I am not done with that country!
Cathy: who wants to write about football in sweden anyway?
Jag: No idea, england has PL!
Cathy: Great, that is settled then! :) - Just let me know if you need somewhere to stay or fancy a visit, we are always here for you! :)

förstår ni vilken tur jag har? att ha två familjer, en i varje land.
att Cathy kan fixa praktik åt mig, får bor där så länge jag vill, komma och hälsa på när det passar.
den alldeles perfekta värdfamiljen! 

Nu är allt nästan bokat för Hawaii - Hotell, flyg, (det viktigaste helt enkelt, bara små-saker kvar)
imorgon fyller calleballe år (om ett par timmar i Sverige) så blir skype ikväll med hans fina syster och hans fina systerdotter! - han är nog världens stoltaste morbror tror jag, aldrig varit med om liknande hur en kille (dessutom) skiner upp direkt någon säger namnet Nellie! - fint!
 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni är fina!

2012-09-05 @ 22:18:55
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback