Halloween is coming up.

igår köpte jag en spindel (en fejk såklart) för att skrämma pågarna i huset.
det gick dock inget vidare, så istället las spindlen utanför grannarnas lägenhet i hopp om att få ett par skrik.
och skrik fick vi .... 8 imorse, är det halloween så är det!
 
det blev inga uppdrag från skoltidningen denna veckan. - thank god.
det behövdes verkligen, så kan jag ta igen GRYMT mycket läsning, kommer somna med boken hela helgen ... fast så vet vi ju att det troligtvis inte blir så .. men jag ha sagt det, och DÅ KANSKE de sker.
 
jag är TYP catwoman btw - som kostym, coolt? JA - sexigt? - JA
 
 
83 dagar, det är ingenting - även om blekinge inte lär se ut sådär längre när jag kommer hem, det lär vara lite kyligare och lite snöigare (kanske inte så troligt?) - men jag är fortfarande sugen på att påbörja ett liv i Sverige.
kändes redan i somras jobbigt att åka igen, förr ha det bara varit till att fly, fort så in i helvete, puss, hej och mot flyget, nu var det tungt, ville inte sluta kramas med mamma den tidiga morgonen, min vackra mamma!
och jag vill kunna krama min mamma när jag känner för det!!!  - pappa, du ska också få kramar, men du är faktiskt inte lika kramig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback