fisheye!

 
 
 
ser ni vilket långt och tjockt hår jag börja skapa? ååh, gillar't.
och calle ha skaffat fisheye-objektiv, såååå grymt häftigt!!!



 
 
 
annars händer här inget speciellt alls i livet.
pluggar och stå i, ska försöka läsa ikapp lite kapitel i ett par böcker nu.
har sökt lite högskolor till våren, inte för att jag är 100 på att jag vill plugga direkt till våren.
vill ju helst jobba lite inom någon tidning först, och söka till hösten lite smått.
meeen jag söker åtminstone, så får vi se vad jag vill runt december!
har 4 journalistik-utbildningar än så länge, och sen har jag faktiskt lagt till 2 utbildningar som lärare.
dra på trissor, men Historia/Engelska-lärare inom 4-6års. - men de hamna ju såklart inte på toppen!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur mycket kostar ett sådant objektiv borta i staterna? Har varit sugen på ett sånt ett tag :)
Och så har jag ju utsett dig till min personliga allvetare och rådperson när det gäller kamera saker ( jag bara antog att du skulle tycka det var ok :). )

2012-09-12 @ 22:01:02
URL: http://hesakrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback