Deadline <3

Deadline? - ... är precis vad jag har nu på skoltidningen, men här sitter jag och bloggar?
jag har skrivit "two of our teachers here at SBCC passed away last weekend ..." typ.
att skriva om två lärare som dött, känns väldigt ... väldigt känsligt! men det måste la göras.
 
kilade ner på World Market och fick med mig hem ordentligt mycket ballerina, knäckebröd, kexchoklad, Bullar, you name it .. Löfbergs Lila fanns för de som gillar kaffe! - tror aldrig World Market haft sånt utbud av Svenskt innan, jag hoppas de få in Julmust denna julen!
 
jag har tur som har calleballe dock, som lagar mat till mig så jag kan anstränga mig med pluggandet.
och så gör jag inte det ändå? bäst och sätta igång nu, imorgon är en ny vecka!
och det skall snart bokas ett par dagar i Los Angeles till nästa månad. fint fint fint.
- det är också 3 månader till hemfärd, känns som ingenting... snart redan Oktober för helvete?

 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

World Market borde skaffa en massa massa marabou tycker jag. Fast bättre nu än det var förr, då hade de bara Dajm. Jag fick med mig Ballerina och Kex choklad, götta :)

2012-09-17 @ 05:57:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback