23 September.

det är söndag ... det säger väl sig lite själv tror jag?
även om jag har en lektion mellan 2.30-3.30 på måndagar, så betyder det fortfarande måndag.
fått mina läxor gjorda, skrivit min artikel, haft en rätt så tråkig helg pga det där.
nästa ska fan blir extrem - det bestämmer jag nu, där med basta!!!
 
ikväll blir det filminspelning och skräckfilmskväll.
att jag ens ställer upp på alla dessa filmelevers filmer, för jag skrattar bara ihjäl mig i alla av dom.
speciellt med repliker i, stumfilmer - de skulle nog kunna vara något för mig! 
 
Vackra Seattle, jag saknar storstadslivet då&då.
känns som en evighetersen jag var där dessutom, men bara 1,5 månad.
 
 
 
 
 
 
jag ska ha mycket mer bilder från Seattle och jag börja undrar vart de ha tagit vägen.
de ligger inte på datorn ..... nu blev jag orolig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback