21 September.

fotbollsmatchen blev 0-0, åh, sådär nära alla gånger, hundra chanser, alla var duktiga.
och så tråkiga 0-0? finns inget tråkigare att skriva om!
men äntligen använde jag min Iphone som inspelning när jag intervjuade.
SÅ SKÖNT! och kunna spola fram och tillbaka, och lyssna vad de sagt, lovely! 

Carl: åh, "vad blir det för mat" är världens bästa program, bästa som finns att titta på.
Jag: haha huhm, per moberg, tänker bara på farligheter i Redariet.
Carl: fast, det finaste att titta på är faktiskt du ...
 
fina killen!
Ur Arkivet: 24 Januari 2012Landskrona, vem fan bor där? - jo tydligen en av den finaste vännen man kan gräva fram?
och vem kan ha så irriterande skånska och samtidigt vara full av liv hela tiden, och plocka fram sin seriössida när man ber om den! och jag har inte ens känt den här jävla Carl Löfgren Persson i mer än 3 veckor.
 
det är fortfarande sinnesjukt hur vi klickade på 10 minuter, att ha fått ha dig som bästavän i 9 månader är alldeles underbart, du är alldeles perfekt <3


- nu blir det promenad upp till mesa, införskaffa sig lite gott, sen ska jag påbörja min artikel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback