20 September.

det är helg!
mitt nya uppdrag är om en fotbollsmatch imorgon, skriva om matchen, fint det.
inga konstigheter denna gången, nu kan jag bara skylla på mig själv om det går åt heeeelvete.

hade inte en enda jävla läxa igårkväll, första gången sen skolan drog igång.
så jag unnade mig med att följa upp lite serier, Once Upon A Time, och lite Breaking News med Filip&Fredrik.
om en vecka dra säsong 6 igång med Big bang! inget snack om saken, det skall ses!!!!!
man kan inte lägga 30 minuter på serier på vardagarna pga läxor, men 30 minuter på facebook gå utomordentligt. åh, facebook förstör ens liv (ändå måste man in där). 
 
har nyheter, har flyttat ut från 117 och in till 324 istället.
(posten får gärna dock skickas till 117 iaf, om man vill skicka de, eftersom vi inte ha postnyckel)
- jag och mina tre småpojkar - fint fint! 
 
så imorgon kl 19:00 har jag återigen extremt mycket och göra!
oj som jag ska njuta innan dess! 
 
Jag säger inte när, men snart, OTROLIGT snart kommer Helene hit! förstår ni?
min gamla roomie har bokat biljett, åh, jag kommer känna mig så hel! 
önskar tess kunde hakat på .... mina två favorittjejer! - vi syns i sverige allihopa <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback