1 Oktober.

det är olidligt varmt, inte ens roligt varmt!
det sägs vara 36 grader ... nästan upp mot 100 Farenheit. 
och det är Oktober .. nog för att jag gillar värme, men idag är det svårt och andas-värme.
åtminstone för min del, men vi ha spenderat livet i poolen och hetsdruckit vatten.
 
besökt en jäkla massa människor dessutom, för mitt certifikat, för skoltidningen, och sprungit på lektioner.
så nu har ni koll på de, hur varmt vi har det.
klockan är dessutom 17:00 och jag ska nu ner och bada ÅTERIGEN i poolen.
Sverige - om ni skickar över lite kyla (LITE) så skicka jag ett par grader till er? 
 
Nästa månad dra vi till Hawaii, och månaden efter den är det hemdags som gäller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback