PAKET I STORA LASS.

paket <3 vår brevlåda är alldeles för liten för att ens få in ett litet brev, så att chansen att paketet skulle ligga där i är inte stor alls, lika med noll faktiskt, men av någon anledning fick jag för mig att kolla brevlådan, där i ligger en nyckel till en STOR brevlåda precis bredvid, och där inne ligger mitt paket!!! hur länge det legat där är ju omöjligt och säga, men så glad jag blev såhär på kvällskvisten, speciellt innan läggdags och det är dags för nässpray!

världens bästa mamma hade slängt ner en allers också, kan jag läsa mina kriminal-romaner och lösa korsord!
allt fick såklart inte plats på bild, lite till fanns i paketet, nu ska jag nog klara mig gott och väl till hemfärd.
vissa grejer jag inte bad om, tex grönpepparsås, jag tänkte att riktigt SUKTA sönder mig efter det, så det blir otroligt gott till jul!

nu kommer jag somna så gott så gott. (carl håller på och äta upp hela gott&blandat påsen förövrigt)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback