min kärlek till er.

mina finaste vänner, som jag saknar er allihopa.
att få ha lika konstiga människor som ni runt mig saknar jag, att få ha lika perfekta och underbara.
vi syns snart mina vackraste. - ni är alla guld värda <3 

kan inte peka ut någon jag saknar mest, det går inte.
jag saknar att få umgås med anton, att kunna prata skit, laga blåbärspaj ihop och få umgås med min bästa.
Jag saknar att få umgås med Sara&Sofia, vår konstiga humor, konstiga historier, att dela allt tillsammans, som alltid.
Jag saknar att umgås med kosken, att spela super mario och skvallra om konstiga människor, att ligga i din säng och se på tråkiga tv-program, hur trist det än låter, så älskar jag det.
Jag saknar att umgås med sofie, den knepigaste tjejen i världen, som gör mig glad varje gång hon bara ler.
Jag saknar att träffa jakob och derry, att prata fotboll, att bråka fotboll, att kompisbråka som vi alltid gör.
jag saknar mina santa barbara-vänner som nu är hemma, ni är sååå saknade.

 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback