hemliga konton <3

ikväll blir det utgång med tjejerna, sånt är alltid uppskattat.
tryckt in massvis av folk denna helgen, just för att det lugnat sig med skolan.
DOCK fick jag min story idag, och jag tänkte skönt, ha lång tid på mig, och så visa det sig att det inte går iallafall, så jag få säkert något nytt imorgon och då ha jag säkert ingen tid alls över i helgen. - VI FÅR SE!

till helgen ställer även vi om klockan, ska bli skönt med 9 timmar bakom sverige igen.
blir så snurrig i huvudet när det helt plötsligt bara va 8!

FÖRRESTEN! kollade till min bank, och se att på ett av mina sparkonton finns där över tusen kronor?
WIHOOO-moment på det, har nog lagt det där för längesen, inte för att jag behöver dom, men så glad man bli?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback