Bruce Springsteen here we come.

sitter i skolan, klockan ar snart 15.30 ... varit har sen 11.
sprungit runt till diverse manniskor, skrivit ut mig ur skolan, lamnat in papper, betalat saker, och nu skriver jag ut mina portfolior, san jakla tid det tar, suttit har i 1-2 timmar nu och skrivit, segare skrivare finns inte att hitta! 

imorgon hamta vi bilen, sen kor vi upp mot San Francisco, och spendera kvallen med lite Springsteen.
dream come true! Cheesecake pa de innan tror vi, om vi hinner iallafall, men de borde vi.
och nar vi anda har bil, sa kor vi den SISTA stor-handlingen med mat, sa slipper vi den skiten sen.

fick veta att jag har alla mina finals (de jag har) ar pa mandag och tisdag.
sa pa tisdag nastnasta vecka ar min skoltid over har pa SBCC. 

hade aven glomt att jag ha bocker att lamna tillbaka som jag hyrt, vilket ar runt 100 dollar.
SHOPPINGPENGAR!!!! inte handlat klader ALLS denna terminen, sa det ska smallas ett par kronor iaf.
om resvaskan orkar med de ... men de tror jag!
 
ursakta att jag inte kan anvanda alla bokstaver, men amerikanarna vagra ju anvanda sig av vara! 
forhoppningsvis kan jag ha kameran med mig in, isafall far ni bilder pa THE BOSS! hall tummen.

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

INGEN ÄR AVUNDSJUK. FÖRSTÅR DU DET ELLER????!?!?!?!?!?

2012-11-30 @ 02:24:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Glöm inte att ni ska handla till mig på vs! :) hittar du något annat fint (som är hyffsat billigt) så köp till mig, typ några trosor eller så. inga string (kan man ju inte ha när man är mamma och rumpan börjat hänga höhö) men typ hotpants eller så :) Sätter in pengar till er. Tack på förhand ;) puss

Svar: absolut, jag skrämde honom med att han skulle få gå in där själv ;) haha men jag hjälper honom! S eller M i trosor? :O och den hänger inte!!!! ;D haha
ottosson

2012-11-30 @ 08:41:22
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback