7 november.

redan 7 november. det bruka gå fort upp till den 17e varje månad, sen gå det så segt.
men jag antar att denna månaden lär rusa förbi, lite skrämmande, idag är det två veckor till Hawaii.
och som alla vet, på resor så är det ju som man precis landat och ska lyfta igen. 
det är helg, jag lär få något och skriva om imorgon, på måndag är det tre veckor kvar i skolan (på måndag är vi förövrigt lediga) .. 3 veckor bortsett från finals? 

ååååh, imorgon har det gått 8 dagar sen mamma skickade paketet, det borde alltså komma imorgon.
men såklart kommer det inte göra de, och komma nästa vecka, åh, mitt nässpray <3
tycker klockan kan ticka till 17, så calle kan komma hem, så vi kan laaaga mat.
inte för att jag inte kan laga mat ... (om jag vill kan jag) men idag slå vi på stort (han slå på stort) 
fläskfile, sparris, klyftpotatis, beasås! AAAH vad gott? jag som inte är något fan av fläskfile ALLS, jag rent ut sagt haaaatar fläskfile .. men jag tror nog han kan koka ihop något riktigt bra - som alltid! 
DÄRFÖR svälter jag just nu i väntan.
(får väl smygäta ett knäckebröd med lite baconost, det får man)
- förresten så är det inte så varmt här längre, frös riktigt ordentligt idag, jackväder faktiskt... blandade känslor, skönt och kallt, haha!  klaga <3

Kommentarer
Postat av: pappa

det var pappa som skickade paketet. och
inte mamma.

Svar: haha okej pappa ;) låter inte troligt du skulle ha ställt dig på konsum och skickat iväg det paketet? :O
ottosson

2012-11-08 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback