3 november.

känner mig som 80 plus idag.
tog mig en liten sömntablett innan jag la mig igår, sov som en gud och vaknade vid elva.
dock resulterat i att jag är trött fram till 4-5 på eftermiddagen.

imorgon blir det extremt mycket foto-plugg att göra och klämma in en sen lunch-fika med sandra.
vackert vackert! - min journalistik fick jag inte alls, vi sköt på den! fint de.
 
förresten bokat bussen härifrån till Los Angeles flygplats nu, både hem till Sverige.
och till Hawaii och hem därifrån! 

05:50 lämnar jag SB och åker till LAX, ta flyget vid 11, flyger först 2 timmar till Denver, väntar där 2 timmar, flyger sen till Island i 7 timmar, väntar där 2 timmar, flyger sen från Island till Köpenhamn 3 timmar, och sen ta jag tåget hem till Ronneby, 2,5 timmar! - UBER TRÅKIGT! Men Lisa åker samma flyg och samma tåg hela vägen, så det ska nog gå vägen det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback