28 November.

vilket jäkla elände till väder. Regn, regn, regn - November är värsta månaden jag varit med om här.
kallt och jävligt hela dagarna! 

om tre veckor sitter jag på planet, det är ingenting, tänk att det är första advent till helgen?
hoppas min gud att SVT väljer och sända julkalendern till oss här utanför Sveriges gränser.
de har ju valt att inte visa några skidor utanför gränserna - USCH!!! - så förvåna mig inte!

mamma vi får skypa imorgon, hinner ju inte i helgen annars, då det blir utflykter hitan och ditan.
nu ska jag återgå till mitt pluggande, så jag slipper de i sista sekund (är faktiskt ute rätt bra denna veckan)
och äta bagels med creamcheese som Marie så illa tvingat på mig .... 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Sluta klaga på regnet nu Malin! Regnet är mysigt. Önskar dock att jag kollar vädret i morse och tagit med mig ett paraply till skolan, haha ;)

Och jaaaa, jävla SVT som vägrar visa skidorna för oss. VILL SE!!!

Svar: men de ska ju regna hela saaaatans veckan!! buhuuu - JA MÅSTE FUNKA SVT!!
BTW: fan vad lite jag har och göra nu .... å herregud ;)
ottosson

2012-11-29 @ 05:30:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback