26 November.

måndag, känns konstigt att skolan fortsätter nu när man haft semester.
rätt lugn vecka faktiskt, en uppgift bara, vilket är skönt.
det är rätt lugna veckor nu, finals är inte heller så jobbigt, då jag bara ha 2 finals, av 4 klasser. 

på fredag åker vi så otäckt tidigt till San Francisco, och kommer hem otäckt sent dessutom.
blir en otroligt lång dag, det är väl dags att börja rensa också.
det känns som man ha LÅNG tid kvar, och samtidigt som det känns att man åker imorgon.
så kommer mycket saker komma emellan, och att rensa i sista sekund känns inte som något jag vill göra.
 
förresten - två månader till min födelsedag, helt galet.
min 21 födelsedag firades här, fint var det, min 20e firades i thailand med min bror och vänner.
men min 22a, den ska då fasen firas hemma! med smörgårdstårta!!! INTE SMÖRGÅRDS!!! men smörgåstårta!!
 
 
 
 
lite bilder från instagram jag inte hunnit lägga upp här, Kokosnötter var ju vanligt att de jagade en?
och utsikten från hotellet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Hur fan kan du ha lite att göra? Jag döööööör!!! Och ändå så skjuter jag på allt. Som att min 8 sidors filmuppsats ska in i morgon och jag nu har suttit i biblioteket i tre timmar och ännu inte skrivit ett ord på den.

Svar: hahah, bara kämpa på!!!! kommer gå bra, så kör vi en utgång på de när vi är klara :D
ottosson

2012-11-27 @ 03:46:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback