16 November.

i början av veckan hade jag så ont i ryggraden, inte den där vanliga ont i ryggen man får då&då när man sovit dåligt, utan detta var riktigt smärtsamt, varje steg jag tog, högg det från nacken och nedåt.
hur jag än sov, så högg det precis överallt, det försvann efter 1-2 dagar, - idag har jag fått samma känsla.
hur jag än ligger så sticks det och värker - hoppas inte det är någon kota som ligger i kläm, hoppas inte!!!

idag har det varit mörkt precis hela dagen och öst ner, varit relativt mysigt.
inte direkt kunna myst till det med en film, suttit med läxa i över 4 timmar nu tror jag, men som den änglen till pojkvän jag har, så har jag fått mat på bordet medans jag pluggat och hjälp dessutom, perfekt! 
få väl vara snäll och laga pannkakor och efterätt till honom :) 
skype med hans familj i skåneland, inte fel, nellie växer så det knakar, kommer väl spela fotboll och heja på united innan vi är hemma! ;)


dags och sätta sig i journalistikvärlden igen, sista gångerna dessutom, blir bara 2 artiklar till jag kan få.
och inte ens säkert jag få det, vilket vore skönt! 

förresten, om en månad är det hemfärd, (typ)


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Spela fotboll är inte omöjligt, United kommer nog intr hända, om hennes pappa får bestämma iaf ;)

Svar: haha men jag omvandlar henne lagom tills nyår ;) haha!
ottosson

2012-11-17 @ 11:50:26
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback