18 Maj!

efter två dar i solen ser man ut som en jäkla kräfta, kan inte klaga dock, I like it.
bränns lite här och där, speciellt på skinkorna och brösten, idag körde jag t.om med lite solkräm!!!
mitt hår växer som ogräs också, vilket jag tycker om, vill har LÅÅÅNGT hår!

här kommer en inköpslista till dig mamma!
1. RÄÄÄKOR!!! I MÄNGDER!!!, ägg, laktosmajonäs, pågenlimpa, lakotssmör! (finns det inte laktosmajonäs, ta vanlig)
2. Laktosmjölk och oboy.
3. Lingongrova och rökt nötkött. 
4. Falukorv, Makaroner och ketchup.
5. Flintastek, grönpepparsås, pommes och en fet sallad med INGEN lök. (pappa ska grilla torsdag-kväll, DÄR MED BASTA)
6. tropicana Juice. (med blå kork)

Egentligen är jag ju både Laktos och gluten, men hitta du inte de eller orkar inte leta vad jag tycker om i laktos/gluten-väg, SKIT i hatt och köp allt vanligt, får gotta mig i 2-3 dagar.
detta räcker för nu, ska äta allt samma dag som jag kommer hem ändå, så kan vi handla sen mammsiis ;)

på söndag klockan 14:00 lämnar vi Santa Barbara.
jag vill inte, jag klara nog inte av och lämna alla fina här, mitt paradis! 
på måndag har vi bokat en tur på Warner Brothers Studio, få se vänner-cafét, big bang theory!!!!! och annat gott.
få slänga in ett tack till min far som betalat nästan allt hela maj månad för mig, uppe i många tusen nu som jag är skyldig, men jag vet att den 25 Juni kan jag betala tillbaka, med ränta om de så ska vara! - men ändå, är tryggt och har mina föräldrar där, direkt det krisar så flygs de in pengar på kontot! <3 skulle dock inte be om det om jag inte visste att jag kunde betala tillbaka, så var inte orolig pappsen, pengarna kommer till dig i Juni! :)

18 Maj - hälsa gamlingarna på födelsedagen (både farmor och mormor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback