<3

1. jag fick ett A i min Editing-klass. - nu väntar jag bara på att få betyg i de andra 3 klasserna.
nöjd-tjej!

2. det är nästan sommarlov, jag har bara en grej kvar att lämna in ikväll, den ska jag sätta mig med nu.
ikväll ska Carl och Sebastian bjuda på middag, så vi ska mysa ihop det allihopa!

- annars? det är stekhett ute, jag låg och drog mig i sängen enda till klockan 13:00 idag med min man.
så mysigt, ligga och planera seattle, sedan kutade jag till poolen där alla låg.
alex drog i mig, och min telefon.

"NOOOO, du står på min telefon ......"
- men den lever, carl räddade den! thank god.
Jag älskar livet här, jag älskar allt folk här, jag vill att alla ska komma tillbaka nästa höst! - men dom gör inte det.
om en vecka idag har vi landat i New York och är på planet mot Köpenhamn. - en vecka?
dock bara 4 dagar tills vi lämna Santa Barbara - jag är INTE redo!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback