City of Angels.

Hollywood we are here! vi har mött upp min finaste Evelina som bor här, åh <3 

här började mitt äventyr, med att ta en bild på Beatles-stjärnan, för 5 månadersedan! - nu avslutar vi den här.
Jag tror inte ni där hemma, i Kallinge förstår .. detta är min vardag, palmer, stjärnor, stora hus, stilla havet.
framför allt alla fina vänner, att inte kunna gå in till grannen och bara sätta sig kommer nu vara konstigt.
att inte vakna upp till plamer utanför eller bara korsa gatan och vara hos Calle, att inte ha friheten och möjligheterna som finns här, det finns inte i min skalle, och jag har fortfarande inte förstått att jag ska åka och lämna detta.
och jag begär inte att ni ska förstår, det kan blir tjatigt. - men det gör ont, ont i hjärtat, att sitta här på ett hotellrum i Los Angeles, ett par meter ifrån Walk of Fame, jag och cajsa har haft så mysigt idag och att träffa Evelina var guld, men det gör ont, så ont.

- här kommer lite andra bilder från sista dagarna, middagar vi haft, mys vi haft och kramkalas vi haft.
säger godnatt med det inlägget.
imorgon ska vi till Warner Brothers Studio, kommer blir otroligt tror jag.
alla serier är ju nästan inspelade på WB, Big bang, vänner osv, så kommer få se allt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback