bye Santa Barbara.



Igår var det hejdåfest på San Pascual, livat så in i, och många hejdån.

Idag har vi haft vår avskedsfrukost, med tal, som kommer att komma upp <3.
Helene och tess höll tal, carl höll tal, anna och gustav höll tal, helene grät.
Men vi syns, vi syns allihopa, i sommar, till höst!!! ni är det bästa med santa barbara.

Nu ta vi oss ann Los Angeles i två dagar, vi syns efter det svearike!!!

 

 
 
sa jag att vår lägenhet dricker endel Cola förresten? .... utrensning! <3 (drack cola får jag väl säga nu ... nu när det är över) 

JAG DÖÖÖÖÖR!! JAG VILL INTE!! - sitter på tåget nu, bort från Santa Barbara.
har kramats med alla, mina finaste! fick en fin liten lapp där alla hade skrivit till mig ... kan knappt titta på den!
"älskmalin" .. "hur ska jag klara mig utan dig?" ... "världens bästa roomie" ... "snygg kropp" .. "finaste på jorden"

ni är det finaste på jorden! - nu får jag lämna detta bakom mig, Santa Barbara vinter/vår 12 är historia.
och det är många fina historier, alldeles för många med alla!

Efter nästan 5 månader på andra sidan atlanten, ta vi vårt pick och pack och åker hem .. hem till Sweden!
dags och ser fram emot det nu istället, mot Falukorv, mot Lingongrova, mot det bästa av allt?
min fina familj, mot håkansson, mot sofia, koskenkorva, mot fluff, mot jakob, mot alla fina.


Jag bugar och bockar till alla som gjort dessa 5 månader historiska, bugar för Santa Barbara och bockar för California -
You'll always be in my heart.

Trackback