2 months.

det har nu gått 2 månader här i California, USA.
2 otroligt korta månader, tiden ha bara flygit iväg.

Jag kan fortfarande inte förstår att jag bor ett par mil ifrån Los Angeles, att jag bor i Californien.
ändå har det nu gått 60 dagar - runt 80 kvar innan Sverige - vill inte veta hur fort det går.
- Jag är lycklig här, oehört lycklig, jag har otroligt fina människor runt omkring mig, som jag aldrig skulle klara mig utan längre, jag har haft sol i 59 dagar, jag har de bästa lärarna på College, och jag lär mig otroligt mycket varje dag, om allt - om engelska språket, om journalistik, om vänskap, - about life.


(dreams are coming true in Cali)

Jag har upptäckt vilka vänner där hemma som jag bryr mig otroligt mycket om.
och jag har fortfarande inte upptäckt hur folk kan vilja bo i Ronneby, och någon hemlängtan existera inte.
"när man kommer ifrån ronneby, är det rätt bra" - .. NEJ! NEJ! NEJ OCH ÅTER NEJ!

Jag kan väl säga att jag på ett ungefär levt utomlands sen sommaren 2010.
och någon längtan till ronneby finns inte - jag saknar människor och vardagliga saker, min säng etc.

60 dagar - 80(ungefär) kvar. SLOW IT DOWN A BIT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback