speeeech!

läxorna ändras inte i klasserna här direkt.
har samma läxa som david och briitta hade när de gick här 2010.

känns ju vettigt? har frågat Briitta en gång om multimedian, då hade jag panik.
annars skulle de ju vara hur lätt som helst och ta alla deras arbeten, men så lat får man ju icke vara.

fullspäckad dag, efter min sista lektion ska jag åka ut till Isla Vista, och UCSB (University of California)
för att lyssna på ett tal där, och sen har jag 24 timmar på mig att skriva en artikel.
jag är inte förberedd alls känner jag, så ska snart sätta igång och ta reda på lite info om själva talet.
dra med mig calle, talet är rätt sent, och man vill inte vara där ute i IV helt själv om kvällarna.
och alltid skönt att ha han med sig, ifall man tappar bort sig, fin människa, ställer upp!
så de närmaste 24 timmarna efter ikväll kommer jag sitta nerdränkt i datorn och journalistikböcker.
100poäng, HERE I COME!
först en liten nap! 

Jag:
its soooo fucking boring, help me out with the homework.
Jayme: it's not really that boring.
Jag: WHAT?!! its super boring.
Jayme: Yeah .... what am I saying? it is fucking boring.
- multimedian som vi har samma klass, bryter nog ihop på det hela när som helst, ändå kom läxan in i en bra tid igår och jag kunde avsluta kvällen lugnt med en bra film - väldigt skönt.

- the other side of college.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback