St. Pattys day!

såhär såg jag ut igår, med lockar och allt - älskar att det inte var så jävla platt och tråkigt.
fina helene får lära mig hur man gör såna där lockar!

mina fina roooomies.

som sagt, St.Patricks day igår - alla skulle bära något grönt.
en hatt fick duga kände jag!


hade en super fin kväll faktiskt, kom inte till sängs förens 6 på morgonen!
först hos Sebbe, till Jonatan, till San Pascaul, till Sanna och till Sebbe -
så vi vart lite överallt, mycket fina vänner! är så glad att jag har alla här, tycker om er allihopa.
från tårna till min sista hår-rot. - gårdagen var en kväll jag behövde, med lite vänner man inte träffa så ofta, och bara festar, utan några som helst bekymmer.

om 10 timmar har jag inlämning i min MIDTERM, 500 poäng here I come! men det ska nog gå.
kila över till Jayme senare, så får han hjälpa mig också (han har samma midterm, så man kan tjuvkika och få ideer)

Men mamsen, vi skypar runt 10 din tid, om du är hemkommen då! annars hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback