Roadtrip från Seattle? - vore la nåt.


Go for someone who isn't only proud to have you but will also take every risk just to be with you

the best way to find out if you can trust somebody ... is to just trust them.
- easier said than done.
gode min gud som jag sovit idag, eller åtminstone vilat.
däckade runt 10 till 15, drog hem, beställde pizza, från 16:00 till 20:00 såg jag Big bang med matilda, och därefter satte vi igång filip&fredrik 2 avsnitt, och nu är klockan tolv, och hur fan ska jag sova nu är frågan?

nej, det gå nog inte - tur jag ha sovmorgon, får kila över till dude'sen och se film och prata skit.

Jag: du borde köpa en bil!!! så kan jag låna den jämt.
Jayme: jag vet, jag borde, måste köpa den i seattle dock (för extra billigt, då karlfan är därifrån.)
Jag: osis!
Jayme: vi flyger upp och bilar ner?! följer du med?!! JAA SEATTLE HERE WE COME?!!!
Jag: lugn lugn lugn! ... men okej, i sommar LETS GO TO SEATTLEEE?





Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Följa varandra via bloglovin?

Förlåt om du har fått den här kommentaren av mig förut, min dator är efterbliven och säger att kommentarer inte skickas ibland fast dom gör det ändå..

Kram!

2012-03-13 @ 10:51:38
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback