study-weekend coming up!

känner att saker och ting går min väg nu.
idag fick jag svar från ASAP här i Santa barbara, att jag ska intervjua dom på tisdag! WOOHO
gäller bara att få in "student på sbcc, jag älskar djur och detta är en uppgift till min klass, som kan bli publicerad"
så får man nästan alla företag på fall.

en sak som är lite negativ med amerikanare, är att de ALLA avbryter varandra, det är aldrig någon som får prata klart, detta är verkligen så till 99 procent, märkte det även i Chicago, och här blir jag tokig nästan, finns inget värre när folk avbryter en.

en annan BRA sak med de fina jänkarna, är hur öppna de är.
idag skulle jag gå hem (gå då genom hela campuset) och en stor svart kille gå bredvid och börjar le, och jag börjar le som en "hälsning" på ett sätt, han säger min tröja är fin, jag fråga vad han pluggar, vi kommer in på sport, jag säger jag slår han i fotboll, och innan vi vet ordet av, har han en fotboll i sin bil, och vi börjar spela?
och innan vi blev färdiga där, har vi bytt nummer och han bor på La brezza och de har fest ikväll.
älskar att möta så mycket nytt folk.

men nu är det helg, WOHO! eller detta är nog den minst roliga helgen på länge.
kommer blir mycket plugg, MYCKET plugg, MYYYYYCKET! och mys och någon fest såklart. - OCH DMV!
nu blev det mycket som inte var plugg iallafall.

P.S KRIF !!! SUCK IT UP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback